Logowanie / Rejestracja
Sprawdź koszyk
Łączna kwota:

Zobacz koszyk
Zamów katalog
tel. 71 385 32 95 biuro@bouwman.pl

Regulamin

 

I. INFORMACJE OGÓLNE

1. Właścicielem sklepu internetowego www.bouwman.pl  jest firma:

Bouwman Gastro-instal Sp. z o.o.
ul. Poznańska 15
55-140 Żmigród
tel. 71 385 32 95
fax 71 385 34 62

wpisana do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego za nr KRS 0000154442, NIP: 915-100-21-48, REGON 930405040 wysokość kapitału zakładowego Spółki 608 200,00zł. 

2. Sklep internetowy www.bouwman.pl prowadzi sprzedaż wysyłkową urządzeń i sprzętu gastronomicznego dla osób prawnych i fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oraz dla klientów indywidualnych.

3. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.bouwman.pl  są cenami netto. Podawane ceny są w PLN lub w Euro (ceny w euro są przeliczane w dniu zakupu według kursu sprzedaży w ING Banku Śląskim).

4. Towar pozostaje własnością Sprzedającego do momentu zapłaty całej należności.

5. Ceny podane w sklepie internetowym www.bouwman.pl nie obejmują wyposażenia dodatkowego lub opcjonalnego (chyba że jest to uwzględnione w opisie produktu) oraz wniesienia, montażu i szkolenia w zakresie obsługi.
Cena usługi montażu i szkolenia uzgadniana jest indywidualnie w zależności od wartości zamówienia oraz odległości Zamawiającego od siedziby firmy Bouwman Gastro-Instal.

6. W zależności od wartości zamówienia możliwe jest  indywidualne negocjowanie cen zakupu i kosztów transportu.

7. Wszelkie informacje o produktach w tym również dane techniczne i zdjęcia pochodzą z materiałów publikowanych przez producentów.
Niektóre cechy wyglądu tj. kolor i proporcje mogą być zależne od indywidualnych ustawień sprzętu komputerowego Zamawiającego.

II. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

1. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie przez Zamawiającego formularza zamówienia z podaniem wszelkich niezbędnych danych umożliwiających kontakt z Zamawiającym tj. numer telefonu, adres e-mail.

2. Informacja potwierdzająca złożenie zamówienia przesyłana jest automatycznie drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.

3. Potwierdzenie zamówienia, czyli przyjęcie go do realizacji odbywa się poprzez pocztę elektroniczną na adres podany w formularzu zamówienia, a w przypadku zamówień wymagających wyjaśnień oraz płatnych przy odbiorze - także telefoniczną.
W przypadku braku kontaktu telefonicznego i mailowego z Zamawiającym zamówienie płatne przy odbiorze nie będzie realizowane.

4. Czas realizacji zamówienia zależny jest od dostępności towarów w magazynach producentów i standardowo wynosi od 3 dni do 4-6 tygodni od momentu potwierdzenia zamówienia.

5. W przypadku chwilowego braku towaru u producenta Zamawiający jest niezwłocznie informowany i może zrezygnować z całości lub części złożonego zamówienia albo zaakceptować wydłużony czas realizacji zamówienia.

III. FORMY PŁATNOŚCI

1. Zamawiający ma do wyboru następujące formy płatności:
-przedpłata 100% wartości zamówienia na podstawie faktury pro-forma
-przedpłata 30% wartości zamówienia w przypadku towarów wykonywanych na zamówienie (np. wybrane urządzenia chłodnicze i mroźnicze) i uregulowanie pozostałej kwoty przy odbiorze towaru lub przelewem przed dostawą
-płatność gotówką w siedzibie firmy przy odbiorze osobistym
-płatność przy odbiorze (koszt pobrania gotówki prze kuriera firmy spedycyjnej pokrywa Zamawiający)- opcja dla zamówienia do kwoty 35zł netto

2. Sprzedający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności finansowej Zamawiającego.

IV. REALIZACJA DOSTAW

1. Wysyłka towaru realizowana jest za pośrednictwem firm spedycyjnych. Możliwy jest odbiór osobisty w siedzibie Sprzedającego pod adresem:

Bouwman Gastro-Instal Sp. z o.o.
Ul. Poznańska 15
55-140 Żmigród

poniedziałek- czwartek: 8:00- 16:30
piątek: 8:00- 16:00

2. W celu skrócenia czasu realizacji zamówienia towar wysyłany jest zazwyczaj bezpośrednio z magazynu producenta.

3. Wniesienie dostarczonego towaru leży po stronie Zamawiającego.

4. Koszty transportu
- wszelkie koszty transportu podawane są każdorazowo po otrzymaniu zamówienia i przekazywane drogą e-mailową do Zamawiającego.

V. GWARANCJA I REKLAMACJE

1. Wszystkie towary, które są fabrycznie nowe posiadają stosowne atesty oraz objęte są 12-miesięczną gwarancją producenta.

2. Towary używane objęte są gwarancją 6-miesięczną lub 3-miesięczną.

3. Instrukcje obsługi oraz karty gwarancyjne dostarczane są wraz z towarem lub wysyłane pocztą. Prosimy o sprawdzanie zewnętrznych stron opakowania, gdzie czasami mogą znajdować się wspomniane dokumenty.

4. Dokumentem uprawniającym do świadczeń gwarancyjnych jest faktura lub oryginalna karta gwarancyjna, jeśli była załączona do przesyłki. 
W przypadku stwierdzenia usterki należy pisemnie powiadomić o tym fakcie Sprzedającego.

5. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z niewłaściwej instalacji i eksploatacji zakupionego towaru.

6. Reklamacje przyjmowane są drogą mailową, biuro@bouwman.pl lub bouwman@wr.onet.pl .

7.Odpowiedzialność za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny ponosi producent.

8.Zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta
kupujący ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru, bez podania konkretnej przyczyny. Prawo to nie przysługuje podmiotom prowadzącym działalność gospodarczą.

 

Wzór pisma o odstąpienie od umowy sprzedaży zawartej na odległość : http://www.uokik.gov.pl/wzory_pism.php

 

Reklamowany produkt należy dostarczyć do siedziby firmy:
Bouwman Gastro- Instal Sp. z o. o.
ul. Poznańska 15
55-140 Żmigród.

VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego i Prawa Konsumenckiego.

2. Nasz sklep wykorzystuje pliki "cookies" służące identyfikacji przeglądarki Klienta oraz umożliwiające poprawne działanie strony sklepu, zwłaszcza podczas składania zamówienia. Pliki "cookies" nie zawierają żadnych danych osobowych natomiast służą do stabilnego utrzymania sesji (wizyty) Klienta na stronie sklepu, poprawnego wyświetlania oferty sklepu w przeglądarce Klienta oraz do statystyk oglądalności podstron sklepu.

Klient korzystając ze sklepu może w każdej chwili zmienić ustawienia dotyczące plików "cookies" w swojej przeglądarce internetowej, usuwając umieszczone pliki "cookies" oraz zezwalając, ograniczając lub blokując możliwość przechowywania plików "cookies" na urządzeniu Klienta. Korzystanie ze sklepu bez zmiany ustawień dotyczących plików "cookies" oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji - w naszej polityce prywatności. Przekserowanie na strone o polityce prywatnosci

3. Do poprawnego wyświetlania sklepu internetowego wymagana jest przeglądarka Internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox bądź Internet Explorer 7 lub nowszy.

 

VII. POLITYKA PRYWATNOŚCI

 

1. INFORMACJE OGÓLNE

1.            Operatorem Serwisu jest … Bouwman Gastro-Instal Sp. z o.o.

ul. Poznańska 15

55-140 Żmigród

tel. 71 385 32 95

fax 71 385 34 62

wpisana do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego za nr KRS 0000154442, NIP: 915-100-21-48, REGON 930405040 wysokość kapitału zakładowego Spółki 608 200,00zł. 

 

2.            Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:

a.            Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje.

b.            Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych pliki cookie (tzw. "ciasteczka").

c.             Poprzez gromadzenie logów serwera www przez operatora hostingowego Webio funkcjonującego pod adresem https://www.webio.pl/

 

2. INFORMACJE W FORMULARZACH

1.            Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.

2.            Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP)

3.            Dane w formularzu nie są udostępniane podmiotom trzecim inaczej, niż za zgodą użytkownika.

4.            Dane podane w formularzu mogą stanowić zbiór potencjalnych klientów, zarejestrowany przez Operatora Serwisu w rejestrze prowadzonym przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

5.            Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego.

 

3. INFORMACJA O PLIKACH COOKIES

1.            Serwis korzysta z plików cookies.

2.            Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

3.            Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.

4.            Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:

a.            tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

b.            utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;

c.             określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.

5.            W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

6.            Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.

7.            Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

8.            Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.

9.            Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics

10.          Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.

11.          W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/

 

4. LOGI SERWERA

1.            Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.

2.            Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:

a.            czas nadejścia zapytania,

b.            czas wysłania odpowiedzi,

c.             nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,

d.            informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,

e.            adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,

f.             informacje o przeglądarce użytkownika,

g.            Informacje o adresie IP.

3.            Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.

4.            Dane powyższe są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.

 

5. UDOSTĘPNIENIE DANYCH

1.            Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych.

2.            Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej są udostępniane wyłączenie za zgodą tej osoby.

3.            Operator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.

 

6. ZARZĄDZANIE PLIKAMI COOKIES

1.            Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www

2.            W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową/ system i postępuj zgodnie z instrukcjami wytyczonymi na stronie producenta przeglądarki/systemu:

a.            Internet Explorer

b.            Chrome

c.             Safari

d.            Firefox

e.            Opera

f.             Android

g.            Safari (iOS)

h.            Windows Phone

i.              Blackberry

 

*********************************************************************************************************************************

SŁOWNICZEK:

 

Sklep Internetowy – prowadzony przez Spółkę sklep internetowy, dostępny pod domeną internetową http://bouwman.pl http://gastro-instal.pl

 

Zamawiający – osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca ze Sklepu Internetowego empik.com, w tym w szczególności dokonująca zakupów.

 

Koszyk – funkcjonalność Sklepu Internetowego, w której widoczne są wybrane przez Zamawiającego produkty do zakupu oraz umożliwiająca Zamawiającemu wpisanie numeru kodu rabatowego, a także ustalenie i modyfikację danych zamówienia, w szczególności: ilość produktów, adres dostawy, dane do faktury, sposób dostawy, formy płatności. .

 

Centrum Wsparcia Klienta –  biuro obsługi Klienta dostępne pod numerem telefonu +48 713853295 oraz przez formularz kontaktowy za pośrednictwem sieci lub adres e-mail: biuro@bouwman.pl

  • 55-140 Żmigród
    ul. Poznańska 15
    tel. 71 385 32 95
    fax 71 385 34 62
    Poleć nas znajomym:
  • tel.kom. 601 580 579, 605 956 353
    www.bouwman.pl
    bouwman@wr.onet.pl, biuro@bouwman.pl
    sekretariat@bouwman.pl
  • NIP 915-100-21-48
    Millennium Bank
    50 1160 2202 0000 0001 0087 8643
Wszelkie prawa zastrzeżone przez Bouwman 2010 - 2017
Ta strona używa cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Firma Bouwman Gastro- Instal Sp. z o. o. zajmuje się działalnością handlową i usługową obejmującą wyposażenie sklepu.
Meble sklepowe znajdujące się w ofercie firmy dostarczane są zarówno przez producentów krajowych jak i zagranicznych.
Dodatkowe usługi oferowane przez firmę to m. in. usługi renowacji mebli, dzierżawy czy projektowanie wnętrz.